:'D

Jag och Lina var på Coop idag, och fixade med prao-lapparna. Mange skulle fylla i dem ^^ Det tog värsta lång tid innan vi träffade på honom, vi väntade värsta länge, först ute vid spelinfon, eller något.
Då kommer det fram en tant till oss, vi står och snackar om något väldigt intressant (well, det är jag och Lina, jag kommer inte ihåg vad vi pratade om just då ^^)

Tanten: Ursäkta...!
Jag: Åh, jaha! *flyttar på mig i tron att hon vill åt tidningarna som jag vackert döljer*
Tanten: Nejnej, stå kvar du.
Jag: Haha, okej.
Tanten: Jag kunde inte undgå att lägga märke till din väska... *petar menande på Linas väska*
Vi: Jaha? *smått nyfiket*
Tanten: Jag såg att det var en Björn Borg. *det står Björn Borg med stora färgglada bokstäver*
Vi: Jaa... okej
Tanten: Jag älskar honom!
Vi: Hahah, okej ^^
Tanten: Det finns tre män jag älskar. ja, förutom min man, då. Det är Björn Borg, Robert Wells och Jan Malmsjö!
Vi: Okej xD
Tanten: Tänkte bara säga det. *klappar Lina på axeln* Ta hand om er!
Tanten går iväg och efter att ha gett mig ett leende kommer hennes väninna efter ^^

Sånna personer är roliga :D

Vi fick ganska bra arbetstider, tycker jag. 9-16, med en timmes lunch och en kvarts fika på eftermiddagen.
Dessutom påpekade Mange att det var några killar som skulle praoa där vecka 39-40, så vi kanske skulle få jobba med dem också.
Så kommentaren som fick oss att skratta:
"Vem vet, de kanske är snygga!"
Ja, man kan ju hoppas ;)

Nu har jag skrivit klart engelskan som är till imorron, och som antagligen blev jättesämst, men jag orkar inte mer. Och så har jag pluggat ite franskaglosor.
Jobbigt! x'D
Nu är det popomundo och internet i största allmänhet som gäller ett tag. Typ tills Heroes börjar ^^

pusshej,
Fia.


Kommentarer
Jag går under namnet: Sandra

hade också velat praktisera..!

Jag går under namnet: Carro

haha låter kul, era jävlar jag börjar 6:30 - 16:00 aaaaaaah xD

2007-09-14 @ 11:11:55
Bloggen: http://metrobloggen.se/juni
Jag går under namnet: jjohannaah

haha så crazy tant !!!

2007-09-14 @ 17:11:31
Bloggen: http://jjohannaah.blogg.se
Jag går under namnet: Fia

Carro: hahahahah, men du vet ju att du kommer göra något som är kul, och du känner folket och kan typ göra som du vill ^och vad var det? två timmars lunch? ;)
jjohannaah: hon var helgalen, men rätt kul xD

2007-09-14 @ 22:52:36
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback