can I be electric too?

Pappa köpte sig en laptop igår. Typ likadan som min ena brorsas, en HP som jag tycker är jättekool :D
Alla har laptops nu, jagmenar - Micke köpte en, Fredrik och Marián köpte sig varsin i Kalifornien, mamma köpte den röda Sony-datorn hon förälskade sig i, och nu pappa också. Iochförsig blir det bara bättre för mig, då jag får den här stationära helt för mig själv, då Victor också har en laptop.
Visst, jag vill ha en som jag kan sitta med uppe i soffan och sådär, men jag bryr mig inte, jag har vant mig vid den här nu. Den låter lite ibland, men iallafall :)
Sen har ju pappa köpt Office-paketet 2007, så det ska jag installera på den här också, så det känns lite nyare ;) Norton ska också installeras, jag det bor säkert hundratusentals virus där inne :P

Tittade på kameror också, på Elgiganten. Och nu gillar jag nog Nikons mer än Canons... Aya, ska in och titta på någon sida som jag fick länken till, från pappa, som fått den av en föredetta jobbarkompis. Fler och fler blir engagerade i mitt blivande kamera-köp xD

Agnes åkte till någonstans, för hennes morfar fyller typ år, men hon kommer tillbaka idag/ikväll någongång ^^
Vi tänkte hyra någon film att se på. Kanske bjuda hit någon mer också :) Tjejkväll, det var ett tag sen sist ;)

pusshej,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Carro

min moster har nån system canon kamera, den av b"billig" typ billigast av dom där, o SKIT bra! asså de e verkligen inte proset som visar hur bra den är, de e ba de att 400an kan man ha objektiver som pappa har till, därför e den dyrare ;)

Jag går under namnet: Fia

aaaaaha. okej ^^

2007-09-15 @ 17:25:31
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback