but i'm only pretending, you know

Jag har faktiskt kommit ur pyjamasen idag, till skillnad från igår ^^ Och jag har duschat, och fixat mig. Är inte lika trött och har faktiskt pluggat. Övat en massa på NOn, och jag kan typ anteckningarna. Inte helt säker på "livets utveckling" men kan iallafall lite, men fossilerna är helt körda, ärligt. Aya, får hoppas att det inte kommer med, men någon av de fem frågorna kommer väl att innehålla någon av dessa punkter, så det är bara att plugga lite mer på det ;)
Känner mig mycket friskare och frächare och allt, och det är ju bra. Däremot är jag fortfarande lite snuvig och lite hostig och lite hes, men det får väl funka.
Vill inte vara hemma imorron, då vi har skolfoto (och det vill jag vara med på, :P) och så ska vi se på film på matten och NOn. Och då får man ha med sig godis. Jag vill se på film och äta godis. Visst, det kan jag väl göra om jag är hemma också, men det är inte samma sak :P Sen tycker jag att det är så tråkigt att vara hemma. Jag har aldrig något att göra (men jag har fortfaarande inte dammsugit mitt rum... dammråttorna tar snart över. Äckligt.) och så.

Tydligen ska Agnes komma till Stockholm i helgen, för hon sms:ade imorse och frågade om hon kunde sova här. Det borde hon kunna, för jag borde vara frisk då ^^

Har tittat på dagens (eller ja, gårdagens) Brotherhood. Bröderna Green äger. Och Hanks katt är söt ^^ Och Brotherhood-soptunnan var lite cool ^^ Hahahah!

Nu ska jag kolla lite på franskaglosorna som jag har till på fredag.
Så kom jag nyss på att jag kommer ha en eftermiddag/kväll på mig att skriva beskrivningen till engelskan. Jippie! Inte. Aya, det får bli som det blir med det. Franska-presentationen kan jag iallafall lite, plus att man inte behöver kunna den utantill :)

pusshej,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Carro

jag fattar inte ett skit a engelskan helt sjukt! ja han ser ut så o så sen då?

Jag går under namnet: Fia

vet inte, hur han beter sig?

2007-09-12 @ 18:41:05
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback