"basket och kickboxning... wow!"

- rubriken kommer då från Lillen igår, då han sa att det var samma fotarbete ^^

Idag har väl dagen varit ganska okej. Carro var sjuk, men det är inte därför, hahaha :P Elakt isånnafall ^^

Nejmen ärligt, jag vet inte vad jag ska skriva.
Regnet öste ner när vi slutade, och mellan SOn och NOn. Mellan dessa två lektioner gick jag och köpte lite godis. Två till mig själv, så ville Lina ha en klubba, och Karin ville också ha en. Dessutom ville Babah ha en. Och eftersom att jag hade 6 kronor, så fick alla vad de ville ha. Men de är såklart skyldiga mig pengar nu ^^
Babah kallades pimp när vi satt utanför 47an, då han satt med typ alla tjejer i klassen, medan killarna satt utanför 46an. Hahaha ^^

NOn var ganska kul. Lina är en förmänniska, jag är en homo sapiens, kom jag fram till. Det var lite flum, hahah, det var halvklass, tjejerna hos Malin, killarna hos Mats ^^ Vi snackade om lite allt möjligt... det mesta inom NO, iochförsig ^^ Så fick vi sluta lite tidigare. Tror jag ^^

Har inte fått min skåpnyckel än, så jag delar fortfarande skåp med Karin. Men Malin skulle fråga Marianne på expeditionen. Jag vill liksom ha ett eget skåp utan att vara så beroende av Karin :P

På lunchen, föresten, kom vi fram till att Jag, Helin och kanske Karin vill gå samma program på gymnasiet, och dessutom samma skola ^^ hahaha.

Nej nu ska jag... göra något annat. Titta till min karaktär på Popomundo, kanske ^^

pusspuss,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback