and that impressed me quite

Idag hade vi inte heller någon matte, då Malin fortfarande var hemma och vabbade. Egentligen skulle vi jobba sidan 27 själva, men vi orkade inte. Vi tittade i böckerna för att se vart vi låg, jag är på typ andra uppgiften på sidan 25. Jag får plugga hemma, men jag glömde boken i skåpet ^^ Lina påpekade att hon var tvungn att jobba lite extra hemma, för hon "vill ju inte förlora sitt rykte som mattenörd" XD hahahhahaha.
Vi tog tidig lunch på kebaben och stack sen hem till Karin :)

På NO:n hade vi helklass med Mats, och jag vet inte riktigt vad vi gick igenom. Iallafall så fick jag ett samtal från min broder då, så efter lektionen ringde jag tillbaka.
Nästa vecka på tisdag har jag prao. "Skitbra!" Jag slutar fyra "Skitbra!" Då ska jag hem, sminka av mig, fixa håret som jag vill ha det, ta med två outfits, och sen sticka in till staden. Jag, Micke, Fredrik, Marián och kanske Victor ska fotograferas. Sminkade blir vi där, och jag undrar om mina bröder också ska bli sminkade xD
Iallafall ska det bli skitkul. Det är gratis, men om man vill ha bilderna så får man köpa dem.
Vilka kläder jag ska ha har jag typ inte bestämt än, men det löser sig :)

Nu ska jag logga in på msn och skicka lite musik till behövande. Eller ja, iallafall till Karin och Lina :)
Sen ska jag gå in på Ticnet och titta om det finns någon konsert, föutom Kaiser Chiefs, som jag och Lina kan gå på :)

Ciao,
Fia.


Kommentarer
Jag går under namnet: Carro

Fan va kul o bli sminkade o allt hehe :) lyckatill

Jag går under namnet: Fia

jo, det ska bli skitkul :)

2007-09-25 @ 21:39:23
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback