-

Jag är föjävligt trött. Jag förstår inte varför. Eller ja, det ka ju bero på att jg brukar vara det på fredagskvällar. Varför vet jag inte.
Jag såg värsta udda/roliga/kostiga/delvis tråkiga filmen Down With Love för en stund sen, när den gick på ettan. Och ja, den var just det - udda, rolig, konstig och delvis tråkig.
Jag vill inte gå och lägga mig än.
Jag vet inte vad jag ska skriva.
Jag orkar inte lägga in några bilder. Men det har jag iochförsig gjort på bdb idag. mweeep heter jag där, om någon undrar.

Nej nu ska jag läsa lite lagom mysig fiction :) Nu bryr jag mig inte om den är klychig eller något. Bara sådär så att man slipper tänka så mycket ^^

pusshej,
Fia

Kommentarer
Jag går under namnet: m

det är ju fredaGgs kv'llarna som man ska vara vaken all the time, hihi skojja:P

Jag går under namnet: Fia

hahahah, jag veeeet, men jag var trött xD

2007-09-08 @ 12:55:25
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback