tråk

Föräldrarna är och tittar på bilar. Mamma ska ju eventuellt köpa ny, nu när hon ska börja pendla till Uppsala. Får se om hon har bestämt sig nu ^^

Jag ska färga håret idag. Eller ja, tona, men same shit, byta hårfärg ^^ Antagligen blir det när mamma kommer hem igen, om de/vi inte ska hitta på något annat. Annars får det bli ikväll :)
Annat som ska göras är typ... plugg.
Ännu mer bloggning om plugget, och det är ju tråkigt. Jag tycker att det är tråkigt. Men med två prov om några dagar, och att pluggningsstatistiken är på noll, så måste det prioriteras. Genetiken är jag osäkrast på.

Tråk inlägg, jag vet, men iallafall.
Bättre än ingenting? Nä, kanske inte det, heller. Aya, skitsamma.

Ciao,
Fia.


Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback