say it loud, and sing it proud today

Jag känner mig gnällig. Jag är trött och jag orkar inte plugga.
Mamma fick förhöra mig på svenskaorden två gånger, men jag blev bara irriterad. Jag blir sån när jag gör något som jag egentligen inte vill eller har ork till.
Som innan, mamma sa liksom att vu kunde ta en titt på orden och så. Jag börjar prata om någt helt annat. När hon påpekar det igen säger jag bara att det är tråååkigt. Då skrattar Victor till. Och jag säger att jag vill inte! Ja, jag tror inte att svenskan kommer att gå så jättebra, faktiskt.

Jag håller på att ladda ner det andra avsnittet av ExpelliarmusCast. Har läst vad det ska innehålla, och såklart blir det lite om Grindeldore. Ja, för Jo har ju sagt att Dumbledore var bög. Men var det bara jag som inte blev helt överchockad över detta nya fakta, att allas våran rektor var gay? Jag kan inte säga att jag redan hade teorier om det, men jag blev inte direkt "whaaaat?!" Han var kär i Grindelwald. Många nya slash-fictions nu? Hahah, jomen ja måste leta upp någon. Om så bara en one-shot :)

(kommande två rader har lite DH-spoilers!)
Men de skulle väl passa ihop. Jag menar, båda var väldigt smarta och innan Ariana blev dödad så var de ju väldigt bra kompisar. Bästa kompisar.

Så, jaaaa.
Nu sitter jag här. Pappa har varit och handlat. Jag ville ha glass, kakor och hallon. Vet inte om han köpte allt, men jag hörde iallafall ordet hallon. Jag ville bara ha onyttiga saker. Jag äter för mycket onyttigt, känns det som. Eller så vill jag bara komma på en anledning till att jag gått upp så mycket i vikt de senaste veckorna. Typ 3kg sen innan praon. Jag förstår inte. Läskigt.

Iallafall, vi ses och hörs!

Ciao,
Fia

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback