praooo

Tre dagar har jag nu jobbat. Jobbat på Coop Extra. Plockat upp en massa varor på hyllor, lagt dem i frysdiskar, och letat reda på vart all ost ska ligga. Och så har jag försökt hjälpa kunder som behöver det. Typ "vart finns det tunnbrödchips?" Whaaat? Finns det ens? ^^
Det låter kanske tråkigt och, jag erkänner, ibland är det det också. Men det finns roliga stunder ocskå. Det kan bero på att vi är sju personer som praoar. Sju. Det är många, men vi har rätt kul konversationer ibland, när vi retas.
Pier är bäst på det. Att retas, alltså. Och han skrämde Lina till döds, när han kom bakom henne och kittlade henne i midjan. Det tyckte jag var skitkul.
Idag fick jag Pier och Dragan att fösöka hitta stället där Coops schampo skulle stå. Men de hittade inte heller.

Pier: Alltså... schampo är inte riktigt min grej.
Lina: Nä, vi ser det.
Jag: Hahahahahah!

Vi har kommit fram till att Magnus måste vara chefen där, typ. Men det kanske han inte är, men iallafall. Vi såg honom nästan ingenting i måndags och igår, men igår påpekade han en sak, som vi inte var helt medvetna om:
Alltså, jag har inte sett er mycket på två dagar, de enda gångerna är när ni kommer och säger att ni tar rast...
Vi påpekade då att vi faktiskt hade jobbat ;)

Alla andra slutar en timme före oss. Det är lite elakt. Eller ja, egentligen inte. Vi börjar nio och slutar fyra. De börjar åtta och slutar tre. Vi tänkte kanske göra det någon dag också, men idag insåg vi att vi aldrig skulle orka upp. Den där sista timmen är det bara vi två, och idag frontade vi bara lite innan vi stack hemåt.
När man frontar ser man bara till att det egna ansvarsområdet (jag har utlänsk mat, tacos, typ blåbärssoppa och grönsakskonserver ^^) ser bra ut, och att man flyttar fram alla varor så att det ser ut som att det finns mycket saker. Det ska inte se tomt ut :)

image174image173
Jag och Lina frontar :)
Ciao,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Carolina

Haha, Du måste erkänna att jag verkligen posar snyggt på den där bilden, jag vekligen äger hela bilden i min röda skjorta xD

2007-10-03 @ 20:09:58
Jag går under namnet: Carolina

haha, och så vill jag bara tilllägga att mitt ansvarsoråde är typ soppor, konserver och pasta, och lite skumma frön och bönor xD

2007-10-03 @ 20:12:49
Jag går under namnet: Carro

sexit värre du ;) haha SKÄMT
jag åkte på feber idag, va helt jävla varm men frös som en galning sluade med 2jackor o tjocktröjor i soffan tills talkyftarna kom hem, o killarna dåra ahhaha då fick jag skit av nicklasxD han tyckte jag inte alls va sjuk :O fick bevisa ;P


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback