oasisssss

Jag är inne i en Oasis-period nu.
Oasis har tagit över min vardag.
Okej, kanske inte, men jag har inte bloggat eller något för att jag, ja, jag lyssnar på Oasis. Läser om bröderna Gallagher på Wikipedia. Ser intervjuer och videos med dem på YouTube.
Och jag har skrivit NOEL på min handled.
Jag måste ta en liten paus imorron, då Karin och Agnes ska ha en liten fest för att fira att de blivit femtonåringar. De, eller iallafall Karin, gillar inte Oasis. Jag förstår inte varför. Eller ja, hon lyssnar på r'nb och sånt. Amerikansk musik. Jag lyssnar på Brittisk. Kanske är där skillnaden är? Men skitsamma.
Vi ska sova över där. Jag vet inte hur många vi blir. Fem-sex pers? Nåt sånt, iallafall. Tror jag.

But I hope you know....
Nej nu ska jag läsa en Draco/Ginny-fiction. Som jag nog läst tre gånger tidigare. Eller nåt.
Men vem bryyyr sig? ^^

Ciao,
Fia

Kommentarer
Jag går under namnet: en liten flicka vid namn c

Kuligt :) Synd att allting alltid ska krocka för mig, men jag ska ha de sjukt roligt också. best wisches :D


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback