nu måste det gå bra

Ja, för om genetik-helvetet inte går bra, så blir jag besviken. Har pluggat ganska mycket både igår och idag, så prover får lov att funka. Annars får jag helt enkelt trösta mig med att jag gjorde mitt bästa. Och bättre än så kan jag faktiskt inte göra.

Kom försent till SOn idag. Och för att vara ärlig är det första gången på hela högstadiet som jag kommit för sent. Jag är en liten perfektionist med kontrollbehov. Jag hatar att komma försent. Tidspessimist. Typ.
Men anledningen var ändå ganska bra, vi var nere hos Eija och bokade in våra individuella SYV-möten. Eftersom att vi går i F-klassen, vilket är den sista, så skulle vi inte ha våra möten förren i januari, annars, och då är det väldigt kort tid innan vi ska göra våra val. Inte bra. Så nu ska vi ha dem vecka 46 istället. Känns bättre :)

På SOn annars håller vi på med BNP och sånt. Det är faktiskt ganska roligt. Jag gillar liksom den typen av studieteknik (eller nåt ^^) som vi håller på med. Hahahah.
Fick förövrigt tillbaka provet som vi gjorde innan praoen, och jag blev nöjd. MVGminus. Hade jag motiverat bättre på den sista så... Aya, nöjd iallafall :)

Efter skolan (och några timmar till) färgade jag håret på Lina. Det blev skitcoolt, typ röd-lila-brun. Snyggaste. Jag vill ha! Hahaha, men jag gillar min möklila med :)

Blablabla, nu ska jag läsa lite Midninght Sun, eller senaste kapitlet på en fiction jag läser... :D

Ciao,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback