my words don't travel far

Idag jobbade vi länge. Vi slutade klockan sex. Två timmar senare än vanligt. Egentligen vet jag inte varför. Mange frågade om vi kunde stanna lite längre. Jag tror att det är för att det var flera som inte var där. Typ Björne och Vitalij. Eller jag såg ingen av dem iallafall.
Imorgon blir det en kort dag. Vi slutar klockan tolv, som kompensation, liksom. Och innnan vi går ska vi säga till Jimmy, så skulle vi få något. Vad vet vi inte.

Jag är trött. Jag orkar verkligen inte plugga. Både matten och genetiken börjar jag snart oroa mig för. Eller inte oroa mig, kanske, men stressa. Måste plugga i helgen. Hemkunskapen kan jag också göra lite smått, men det ska inte lämnas in förrän vecka fyrtiotre.

Och jag vet att mina inlägg har blivit väldigt tråkiga. Men jag ska bättra mig. Om inte för er, så iallafall för mig själv. Det känns liksom bra att kunna skriva av sig lite :)

Ciao,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback