last day of the prao

image179
Vad jag "köpte" :)

Idag var alltså den sista dagen på praon. Lite tråkigt, men iallafall :)
Vi fick välja saker från affären för typ tvåhundra kronor. Och få. Gratis liksom. Men det var inte så noga, vi skulle nog ha kommit undan med lite mer, haha, de gillar oss :P Jag gjorde av med typ 190, eller nåt. Det mesta på godis. Hjälp, onyttigt. Men gott ;)
Lösgodis för cirka 50, en chokladkaka, en kladdkaka och fyra små chokladbitar, typ Twix, Snickers, Mars och sånt ^^
Sen så "köpte" jag hårfärg också. Så jag ska färga :) Eller ja, tona, haha, vill inte ha utväxt, eller något, verkar så jobbigt :) Carolina köpte typ samma saker, haha ^^ Men inte exakt :P
Jimmy fick släppa ut oss i en stängd kassa, så att ingen skulle tro att vi tagit allt ^^ Sandra sa att det var några som bara kunde gå ut genom kassan, men då hade det kommit vakter och allting, typ förhör, och allt. Jobbigt läge, liksom ;)
När han släppte ut oss, sa han att vi kunde komma och söka jobb, om vi ville, och att vi skulle få bra referenser om vi ville ha det :D Och det är ju bra, liksom :)

Ciao,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback