i'm just a shot, then we can die

Jag har insett att mitt lösenord på msn är väldigt misstolkningsbart. Jag menar, om någon skulle få reda på det, hahahahah.
Iallafall, jag ska byta snart. Tror jag, men jag vet inte till vad ^^ Det brukar vara så ^^

Jag har tråååååkigt.
Kanske ska gå ut och fota lite? Men det är ju så kallt. Jag vet inte om jag orkar. Men jag orkarinte sitta här hela tiden heller.
Och jag hittar inte längre Eclipse
cdon. Jag *kan* läsa det första kapitlet på Stephenie Meyers hemsida, men då kommer jag ju inte att kunna vänta tills jag hittar boken i detta landet. Förövrigt så ska tydligen Twilight bli film. Jag måste se! Och så ska det bli fyra eller fem böcker i serien. Jag tror jag dör.
Min andra favoritbokserie. Efter Harry Potter, såklart ;D

Vad gör alla?

Ciao,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Anonym

Om du har tänkt köpa Eclipse så kan du ju alltid köpa den ifrån adlibris... dock inte på svenska eftersom den bara finns på engelska än så länge, men sen har ju de tidigare böckerna varigt bättre på svenska så det kanske inte är någon nackdel ^^
Vad tycker du om skådespelarna de har avslöjat inför filmen btw? Måste erkänna att jag inte gillar Robert Pattinson, men Kristen Stewart har jag inga problem med ^^

- Alma


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback