i'm gonna make somebody love me...

Nej, skämt åsido, det är från en Franz Ferdinand-låt. Ja, för nu har Oasis fått sällskap i spelningslistan. Jag måste lyssna in Franz lite också, ju ^^

Jag borde inte vara vaken nu. Jag sov så gott. Tills telefonen ringde. Och även om vi bara har en telefon (!) och den inte är bärbar, utan hänger uppe i köket så tränge signalerna in i mitt rum. Kan iochförsig också bero på att min dörr var öppen. Men iallafall. Jag vaknar. Tycker att den som ringer kan lägga på. Typ tio signaler senare blir det tyst. Men då har jag redan vaknat. Klockan var tio. Jag var trött, men gick pp iallafall. Franz fick spela från mobilen. Åt frukost.
Och så har jag varit duktig också. Jag har satt igång en tvättmaskin. Waow, liksom. Haha, nejmen det "stora" i det hela är att jag gjorde det i förrgår också. Två tvättmaskiner på tre dagar. Hahaha, jag brukar liksom vänta på att någon annan fixar det, men inte nu. Dessutom så ser mitt rum inte lika stökigt ut. Det brukar bli så när jag tar bort kläderna från golvet och från fåtöljen... Men mitt skrivbord är lika bombarderat av papper som vanligt..

Nej nu ska jag upp och hänga in tvätten i torkskåpet. Och sen ska jag titta in en intervju med Noel Gallagher. Jag såg den igår också. Men han är kul. Och ganska genialisk. Bra kompositör.

Ciao,
Fia.


Kommentarer
Jag går under namnet: Anonym

oasis var verkligen bra. förr.

Jag går under namnet: Fia

visst, de har väl kommit över sin storhetstid, men jag älskar fortfarande låtarna ;)

2007-11-01 @ 20:39:00
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback