hit that wall with a wrecking ball

Praon är faktiskt ganska roligt. Men hur kul låter det att jobba på Coop? Skitsamma, det är roligt.
Jobbet i sig är väl inte så kul, men folket.
Vi är "bara" fem praoelever nu. Tre slutade i fredags. Och jag räknade fel, vi var åtta förra veckan, inte sju, som jag fått för mig.
Personalen är skön. Mange, allra mest. Det var han, som redan första dagen, påpekade att de röda Coop-skjortorna är väldigt sexiga. Sen kom han igår och typ viskade något om vad vi skulle göra, och tillade efteråt: "visst var det en sexig whiskeyröst?" Jättesexigt, svarade vi. Jag och Lina blev "inspirerade" och någon påpekade idag att de blåa vantarna vi fick till när vi skulle plocka i frysen var sexiga :P
Coop är sexigt xD
Seymur hjälpe oss att plocka barnmat och blöjor, och efter ett tag insåg jag att det var någon inofficiell tävling mellan honom och Lina. Efter en stund hör man honom: "jag gillar inte dig." Eh? "du hittar snabbare än mig!" Så ja, Lina, om du inte lyckas som vattenpolospelare kan du ju se ett framtida jobb på Coop - att plocka barnmat :D

Dessutom fick Lina idag reda på att Pier är sjutton år, och hon gissade att han går på hotell-restaurang. Men det vet vi inte säkert. Tror jag. Iallafall så berättade hon det på lunchen. Vi hittade ytterligare ett matställe i centrum. Pizzerian :D Så idag blev det pizza, och mamma var i centrum hon med, så vi socialade oss lite :)

Ciao,
Fia.

(och jag booooorde inte sitta här. jag borde plugga. hemkunskap. och matte eller genetik, för den delen. men det löser sig. jag behöver inte sitta här så mycket imorron ^^)

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback