helg ^^

Helgen känns välförtjänt. Alla timmar den senate tiden som gått till skolarbeten och läxor, jag förstår inte.
Hemkunskapen och det som är kvar nu, men den ska jag prioritera lite i helgen, tror jag. Om jag orkar. Annars blir det lite stressigt på måndag och tisdag.
Svenskaprov (typ 110 ord) på fredag, och engelska- och franskaglosor till samma dag. Annars är det inte så mycket.

Jag är trött som fan, och det är kallt. Det senare kan bero på att fönstret är öppet, men iallafall.

Min blogg blir tråkigare och tråkigare och jag vet inte vad jag ska skriva om.

Ciao,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Carro

ta en bloggpaus da :)

2007-10-19 @ 14:32:27
Jag går under namnet: Fia

näe, det är typ ännu tråkigare


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback