go'morron

Fick låna mammas laptop lite nu, eftersom att jag kom på att vi har hemkunskap idag. Kom på att jag inte har något som helst arbete i skolan. Mailaaaaa. Typ. Och jag ville inte gå in i Victors rum för att ta min dator, haha. Jag ska flytta in den i mitt rum när jag orkar. Eller så tar jag hjälp av någon. Typ Victor. Han sa att han kunde hjälpa till ^^
Och så loggade jag såklart in på msn, och jag chattar med Lina :D
Iallafall. Ska snart gå och möta de andra. Eller ja, om en kvart-2m minuter, nånting :)
Vet egentligen inte vad jag ska skriva. Och jag borde egentligen läsa igenom lite NO. Men jag orkar inte. Det får bli som det blir.

Jag har nästan gått tillbaka till att inte äta frukost nu. Eller jag äter när det finns något gott att äta. Typ Special K Red berries. Eller goda mackor. Men nu finns det inte det, och jag drack inte mycket ur min tekopp heller.

Ciao,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback