Chasing Liberty

Chasing Liberty
är en typisk feel good-film. Klychig, ja, men söt. Som nästan vilken chick flick som helst.
Anna är dotter till USAs president. Vill rebella sig och frymmer från Secret Service-agenterna när hon är i Prag med familjen. Rymmer, träffar (het) kille, som "räddar" henne. Åker genom Europa, med heta pojken efter sig, utan att veta att han egentligen också jobbar för Secret Service. De får känslor för varandra, och blablabla.
Allt det där, som är så ortoligt förutsägbart. Men jag gillar den. Jag gillar filmen.

Mandy Moore är
hur söt som helst, och jag skulle då inte tacka nej till Mister Goode;

image185

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback