bortprioritering

Jag bortprioriterar denna blogg mer och mer. Jag bortprioriterar min datortid, överhuvudtaget. På grund av praoen. Eller kanske tack vare praoen, jag vet inte vilket.
Jag tror jag har suttit vid datorn en gång den här veckan. En gång då jag verkligen satt inne, kollade in alla sidor, chattade och allt sånt. Sen har jag varit inne en eller två gånger till. Första gången var jag tvungen att titta till min popomundo, och andra gången var när jag skulle maila det jag gjort på hemkunskapen, så att jag kunde sita här uppe.
Nu har jag också bara tittat till min popomundo, och så gick jag med i några grupper på facebook. Jag har fortfarande inte fattat allt om hur det funkar där, men jag lär mig ^^

Anledningen till att datorn fått vila är för att jag inte orkar, helt enkelt. Jag trodde inte att det skulle vara så jobbigt att praoa, hahahahhaha. Men det är roligt när vi är där, och än en gång är det mer tack vare personerna än själva jobbet ^^
Jag har också läst ut Om jag kunde drömma, som var helt underbart bra, och den slutade med värsta cliffhangern, så någon dag senare köpte jag den andra delen. Som såklart inte fanns på svenska, så jag köpte den på engelska, jag menar, spelar roll vilket språk, hahah :P New moon heter den, men än så länge är den inte lika bra som första delen, men det kan ju bero på att Edward och folket inte är med så mycket ^^ Men det börjar hända saker nu ^^

Jag ska egentligen inte sitta här nu. Jag har tagit mammas dator, som jag fick låna, om jag inte installerade eller laddade ner något ^^ Men snart ska vi och titta på bilar, mamma börjar tröttna på sin Ford, så vi ska kolla på lite Subaru, tror jag :)

Jag pratade med pappa idag. Inte hört rösten hans sen i måndags, då han och hans kompis åkte till Turkiet. Jag vill också åka dit! Åka vartsomhelst. Jag vill! Men iallafall, har jag tur bler det någonstans i jul, eller så får jag vänta till typ sommarlovet.

Jag tror att jag kanske uppdaterar senare idag. Om jag orkar, hinner och kan. Typ ^^

Ciao,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Carolina

haha jo, jag håller med, jag orkar inte heller blogga, även om jag för en gångs skull har saker att skriva om, men men, blach, får jag låna den av dej?

Jag går under namnet: Fia

låna vilken då? :P hahah, men ja, visst. antagligen ^^ men först måste jag veta vad det är du vill låna :P haha

2007-10-07 @ 18:11:27
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback