blaaach.

Jag har inte bloggat sen... ja, sen närdå? Jag vet faktist inte. Det känns som att det var veckor sen sist. Det var kanske i lördags?
Ja, det är skolan som tagit upp min tid. Hemkunskapen är över nu, jag lämnade in häftet igår. 19sidor blev det och nu får jag bara hoppas att det räcker till MVG. Jag kan typ franskan, så de glosorna kommer inte att prioriteras idag. Det blir så att mamma får förhöra mig på svenskan. Etthundratio ord. Igår gick vi igenom en del av orden och idag gick vi igenom resten. Ja, så blir det prov imorgon. Jippie^^ Engelskan ska jag träna lite på nu. Snart. Om ett tag. Innan jag går och lägger mig, iallafall.
En bra nyhet är iallafall att jag fick nästan full pott på Genetik-provet. MVG. Jag hade rätt på allt, bara det att jag fic VG- på en VG fråga. Bara för att jag glömde skriva att lagarna hette "de mendelska lagarna". Pah, men iallafall, nöjd :)

Vi hade dans igår på eftermiddagen. Jag hade hört från Felicia innan att det var kul, så jag var inte lika neggig som många andra var innan ^^ Hahah, men hon hade rätt. Först var det väl sådär, men när man kom igång och sådär var det rätt kul, faltiskt ^^
Vi var för få tjejer, så en del killar fick dansa med varandra :)

Jag ska försöka att uppdatera snart igen. Jag har ju snart höstlov :)
Nu ska jag fylla i någon kul lista och sen antingen titta på Brotherhood eler lyssna på MuggleCast. Jag vet inte vilket. Nu blir det svårt ^^ Hahaha.

Ciao allihopa,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback