tamatam

Lista hittad på Agnes bdb :)

SISTA PERSON SOM...

- Sov i din säng:
jaaaag ;D
- Fick dig gråta:
mamma.
- Orsak:
för att hon åkte till Washington
- Delade en dricka med:
Vet inte, hahah.
- Sist du gick till köpcentrumet med:
köpcentrumet vet jag inte, men gick till Konsum och köpte godis med Carro igår :D
- Skrek åt dig:
vet inte, hahaha :P
- Skickade ett e-mail till dig:
bandmad.com. de skrev att min beställning godkänts :D
- Sa att han/hon skulle döda dig:
någon (Babah?) som skrev fint på mitt skåp :P

HAR DU NÅGONSIN...

- Sagt "jag älskar dig" och menat det:
jadå
- Hamnat i ett slagsmål med din katt/fisk/hund:
nääää, hahaha.
- Varit i New York:
japp :D
- Drömt något jättekonstigt som hände nästa dag:
joo, kanske..
- Önskat att du vore det motsatta könet:
haha, har väl hänt ;D
- Haft en fantasi-kompis:
det tror jag inte ^^
- Vad var det sista du åt:
frukost, en och en halv macka. och en kopp te :D
- Är du uttråkad:
inte så :D
- Hur många kompisar är online:
på msn är det 3 ^^
- Sista film du såg:
Little Miss Sunshine. Skolbio igår ^^
- Sista rösten du hörde:

 Alexander Kapranos :D
(Franz Ferdinand)
- Senaste gången du lämnade Sverige:
i somras när vi bilade lite i Tyskland, Österrike, Italien och Frankrike :P
- Är du kär i någon just nu
nope ;)


Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback