something worth fighting for

Lalalaa. Nu har jag sett klart Order of the Phoenix som blev nerladdad för någon vecka sen. Och ja, jag har sett den innan ;) Har inte hunnit innan, det känns konstigt. Jag har inte haft tid att se på en film på en och en halv till två veckor. Jag har inte heller haft tid till att lyssna på MuggleCast eller ExpelliarmusCast. Jag har knappt haft tid till att titta på Brotherhood och där är varje inlägg under fra minuter. Hjälp.

Slapp iallafall göra engelskan idag, då bara halva klassen gjorde den. Vi andra ska göra på måndag. Vi satt istället utanför 47an och pratade. Alkohol och en massa annat, typ. Resor... Ja.
Franskan gick okej, även om jag inte kom ihåg allt man skulle säga, men det gjorde inte Annelie heller, så jag behövde inte säga mer ^^ Muntligt igen på torsdag-fredag nästa vecka. Om sin barndom. Hahahah, okej, kan väl bli intressant... ^^
Fick också tillbaka våra upsatser som vi skrev för flera veckor sen (som inför-nationella, typ). Jag fick MVG. Då blev jag glad, även om jag inte tyckte att själva storyn gick som jag ville. Karins var jättebra med, och tillochmed Babah erkände att hon förtjänade sitt MVG på den, hahah.

Mamma är inte hemma ikväll, hon skulle träffa några kompisar. Pappa och jag får fixa maten. Eller ja, pappa iallafall... Jag kan inte laga mat.

Ciao,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback