save it for the morning after

Igår fick mamma veta att jag fick alla rätt på svenskaprovet (etthundra procent rätt ;o) Hon blev glad.
Hon avslöjade också att nu när jag fått så bra resultat hittils (sämsta resultat vg) så ska vi fira det.
Min reaktion: Åh! Vad får jag? :D
Hahaha, jag vet inte vad det är eller nåt, men det blir efter att hon har komit hem från USA. Hon åker på lördag och blir borta i två veckor, om hon inte kan åka tidigare.

Nu borde jag verkligen plugga glosor. Och läsa texter. Typ. Engelskaproovet är ju imorron och vi behöver bara kunna 30 av de 64 franskaglosorna. Mycket bättre för mig :P

Ciao,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback