(random)

Var i Kista med pappa en stund nu på kvällen. Vi skulle köpa en ny router (stavas det så?), eftersom att den vi har är;
1, gammal.
2, "tjuter" sådär ljust att föräldrarna inte hör det, men jag irriteras.
3, den är "långsam".
4, har inte tillräckligt lång räckvidd.
Typ.
Men vi köpte iallafall en på Onoff. Pappa frågade efter en som skulle vara bra, killen tog fram två och jämförde på datorn och sa sen att "den där" är bäst. När pappa sen fråade om det var den bästa de hade i butiken tittade säljaren konstigt på oss innan han gick för att kolla upp det. Då kom han med en som var allra bäst. Han tittade smått konstigt på pappa när han sa att "den tar vi", även fast den var dubbelt så dyr som den andra. Hahaha.
Sen var det kööööö. Länge, pappa blev irriterad och jag ignorerade honom ^^

Imorgon ska jag upp tidigt. Jag måste. Jag ska med till Arlanda och lämna av mamma. Hon ska ju till USA, och jag kommer att sakna henne så in i helvete. Sist hon åkte iväg i två veckor (ungefär ett år sen) så grät jag okontrollerat när hon försvann innanför dörrarna. Eftersom att vi ska åka hemifrån senast sju, så kommer jag kanske vara för trött för att bli för känslig. Eller så blir det tvärt om. Skitsamma.
Jag vill också åka. Washington DC och sen Tampa Bay. Jag vill...! Kankse inte för att gå på kurs och inspeltera, men iallafall, bara liksom... semestra ;)
Men jag får vänta till i jul innan det blir semester för min del. Vart resan går är inte bestämt än, men vi blir bara borta i en vecka, då mammas schema är fullspäckat. London, Spanien eller Kanarieöarna är några förslag. Ett annat är Bukarest. Tror jag det var... Eller Budapest. Jag vet inte vilket, eller jo, det som ligger i Ungern. Där sprack mina geografikunskaper (som jag annars är ganska stolt över :P)

Nu blir det till att läsa en söt Ginny/Draco-fiction. Och musik såklart.

Och imorgon blir det KAISER CHIEFS :DDD

Puss på er,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: fashi

vill också till USA :)


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback