listigt

Jag har panik inför skolan (som vanligt, hatar denna prestationsångest...). Kan verkligen inte franskan. Eller det känns inte så. Kanske kan lite. Men inte allt. Utantill. Nej. Engelskan är lite bättre, tror att jag kan allt med stödord. Men det är långt. Får prata lite snabbare på redovisningen.
Vad gör man då, om inte fyller i en halvtråkig lista som inte intresserar någon? Precis.

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan?
Jag vet inte, skulle iofs aldrif pierca näsan, så tungan, då.
2.Vara seriös eller rolig? Balanserad blandning.
3. Dricka röd eller grön mjölk? Blå.
4. Brinna upp eller drunkna? Brinna upp, isåfall, men helst inget av dem.
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrar, haha, det kan vara trevligt ;)

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon? Kanske.
2. Sol eller måne? Sol, för tillfället.
3. Vinter eller höst? Båda.
4. Vänster eller höger? Vänster. Eller jag är högerhänt, men ja,
5.Soligt eller regn? Båda :D
6. Vaniljglass eller chokladglass? Choklad. Eller det beror på om man ska ha något till. Isåfall vanilj.

OM MIG..

2. Hur mycket är klockan just nu? 20.22
3. Fullständigt namn? J Sofia E Wirell
4. Vart vill du bo? Vet inte det än.
5. Hur många barn vill du ha? Två eller tre, kanske...
6. Vill du gifta dig? Jag har inte bestämt mig.
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Olika ;)
8. Har du ätit sushi? Ja, ingen favorit.
9. Favoritglass? Alla. Nästan
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Två. Plus nån müsli, men det är inte samma sak.
11. Humör? För tillfället... stress, gråt, irriterad.

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? Nej
2. Sjungit? Ja
3. Blivit kramad? Japp :)
4. Känt dig fånig? Aaa.
5. Saknat någon? Jo.
6. Dansat galet? Nope. Don't think so.
8. Klippt håret? Nä.
9. Gråtit? Japp. Mycket.
10. Ljugit? Ja.
11. Blivit kysst? Nej.

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nääe.
2. Har du en hund? Nä.
3. Tycker du att du är attraktiv? Ibland
4. Sover du helst själv eller med någon? Beror på.
5. Tror du på spöken? Nope, tror inte det, iallafall..

Kommentarer
Jag går under namnet: camaé

haaahaa du är vänsterhänt i förklädnad!

Jag går under namnet: wendelicious

haha de va ju vi som skulle pierca näsan i 7an tänk så knäppt det kan gå haha sitter
här med piercing i naveln nu ist xD och du ingenting än.. haha

2007-11-30 @ 16:17:02
Bloggen: http://wendelicious.blogg.se
Jag går under namnet: Fia

haha, men det stod ju inte i vilket sammanhang man skulle vara vänster/höger, så ja, haha.

var det inte naveln vi skulle ta? det var iaf det jag frågade mamma om, men ja. jag vet inte om jag ska ha någon annanstans än i öronen...

2007-11-30 @ 19:01:16
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback