listigt

Ännu en lista. Nu ska det inte komma några på en lång tid. Jag lovar ;)

· Vad är det bästa med vintern?
Snön. Och mys inne med filtar och varm choklad. Och snöbollskrig. Och julafton med familj, vänner och presenter. Och skidåkning, men endast slalom.
· Vad är det sämsta med vintern?
Kylan. Särskilt om det är sådär hundra inus, som det brukar vara. Och mörkret. Men ibland är det lite mysigt med...
· Bästa vintersemestern - solsemester eller skidsemester?
Båda. Om inte stadssemester, som till New York. Men alla :P
· Sysslar du med någon vintersport?
Slalomåkning (minst en gång/några dagar/år). Snöbollskastning. Isbalans (vilket går ut på att man ska ta sig till/från skolan/annat utan att halka omkull. Avancerat.)
· Vad är ditt favorit vinterplagg?
Raggsockor :D Mina är röda och bäst.

·Vad tycker du om din kropp?
Oftast så gillar jag den. Förutom då jag ska köpa kläder och storlekarna är helt puckade. Hahaha.
· Om du skulle förändra en sak på din kropp, vad skulle det vara och hur skulle du förändra det?
Magen, hahahah. Tjockis, liksom :P
· Vad är du mest nöjd med på din kropp?
Annars är jag rätt nöjd med överkroppen. Om magen hade varit lite plattare hade det varit perfekt ;D Och så gilalr jag mina ben. Förutom när jag inte hittar jeans som passar. Då hatar jag dem. Annars är allt bra.
· Vad är du mest missnöjd med på din kropp?
Typ... jag vet inte. Mina fötter, får det bli.
· Vems kropp i kändisvärlden skulle du vilja ha för en dag, och varför?
Hjälp. Jag vet faktiskt inte. Kanske
Haydens. Eller Siennas. Eller Nathalies. Eller Gwens. Eller Jessicas. Eller någon annans. Jag har inte tänkt så mycket på det där ;)


Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback