Listen up

Det var riktigt underbart igårr. Inatt. Imorse. Jag somnade strax efter sex, som näst sista vakna person. Felicia fortsatte att prata med mig utan något svar. Hon somnade vid sju eller något, sa hon.
Men det var kul. Vi pratade, skrattade, hade fiskdamm, åt tacos och åt tårta (med mango och hallon, typ) och godis i massor. Snurrade flaskan (vilket till en början var Agnes hårspay och senare min mobil) och fick veta folks hemligheter och så ^^ Kulkul.
Flumm och så, liksom. Som det brukar vara.

Nu är jag hemma igen. Jag är trött. Som fan. Jag känner hur mitt humör sjunker och sjunker och jag är trött och jag känner mig irriterad. Men jag vet inte riktigt varför. Det blir liksom så. Jag måste slappna av, och jag har inte kunnat göra det än, känns det som.
Fick iallafall hjälp av Victor att flytta in datorn i mitt rum. Nu har jag en massa saker i min säng och på golvet och överallt, känns det som. Och sakerna ska inte vara där. Men jag har ingen annanstans att ha dem, eftersom att jag fick ta bort dem från skrivbordet. Och här får de inte plats längre. Jag vet inte vad jag ska göra med allting. Fan, det kommer bli stökigt. Hatar det. Särskillt som jag nu fixat iordning allt så att det inte är så stökigt... för tillfället.
Jag är inte mig själv just nu, och det kommer jag nog inte vara förrän imorron, typ. Så det är bara att vänta.
Humöret som sagt...

Imorgon är det fredag. Då ska jag åka till Öland. Frivilligt. Det känns som att det är dags att jag åker dit igen. Jag har inte varit där över Allhelgonahelgen på flera år. Och det är så mysigt där. Så kan jag plugga lite, och ta det lugnt i allmänhet. Det finns inte så mycket att göra där, då det inte finns dator eller internet. Eller ja, ibland har folk med sig sina laptops (jag är typ den enda som inte har... ^^) men det blir ändå inte jättebilligt med internetet, som då oftast går över telefonen. Tror jag. Jag är inte så insatt.

Hur har erat lov varit? Vad har ni gjort, och vad ska ni göra?
Jag vill veta ^^

Ciao,
Fia


Kommentarer
Jag går under namnet: camaé

allå! haha du får messa med mig istället :p hehe

Jag går under namnet: C

haha jag har just fått UT allt som har med data att göra från mitt rum. Fick laptop en idag så nu känns mitt rum jätte stort nästan haha. Älskar den här sötnosen, och nu har jag bara mina grejjor i den. Pappas e skit cool den har fingeravtrycks läsare och han har skippar spinelharpan nu när jag lärde honom mahjong som finns på den datan, fett coolt :D

2007-11-03 @ 00:18:25
Bloggen: http://twillings.blogg.se
Jag går under namnet: C

ey honey hur e det?
läste din framtid.webblogg.se
asså snälla byt tillbaka jag ber dig den är obeskrivliigt rolig!

2007-11-03 @ 21:31:50
Bloggen: http://twillings.blogg.se
Jag går under namnet: Fia

C: jag ska inte gå illbaka till framtiden. jag vet att jag skrev kul saker då, men om jag byter tillbaka så kommer jag ändå inte att skriva likadant som jag gjorde då. och då kommer jag förstöra hela den grejen, liksom.

2007-11-04 @ 22:38:09
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback