...ja.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Jag är trött. Borde ju egentligen jobba SO, då jag ligger en vecka efter, typ. Jag förstår inte varför, egentligen. Men jag orkar inte för tillfället. Jag vet, jag får skylla mig själv. Men jag orkar inte plugga ihjäl mig på helgen också. Känns som att jag skulle behöva vara hemma en dag och vila upp mig. Men vad skulle jag göra den dagen? Plugga, såklart. För att komma ikapp. Men aya.

Ska väl följa med föräldrarna och kolla på något. Kanske ta med mig kameran och fota loss lite. Fotade mycket imorse. Många bilder. Många blev bra, medan andra inte blev lika bra och raderades. Typ.
Men jag gillar my new possession :D

Vad ska alla göra i helgen? :)

Ciao,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback