i've got it :D

Idag när jag kom hem från skolan såg jag en lapp från posten/whatever som sa att jag hade ett paket att hämta ut på Ica. Min Kaiser Chiefs-tröja! :D
Gick dit och hämtade den på väg hem från träningen.
Han som lämnade ut den: *Känner på det mjuka plastpaketet* Nu kan man ju undra vad det är i den här...
Jag: *stort leende* Det är en tröja :DDD
Han: Jaha, okej...
Jag: *leende* Tack! *går ut*

Tamtadam, nu sitter jag och ska skriva lite smått på islamarbetet. Jag ligger så efter. Dåååligt. Men jag har redan gjort matteläxan, och sen har jag typ inget annat den här veckan :D Eller justfan, jag har fysikprov på torsdag. Fuck. Jag har inte ens tittat igenom papprena, det får bli på onsdagkväll. Det är min studieteknik inför prov: kanske läsa igenom någon gång innan, sen råplugga kvällen innan. Egentligen inte så bra, men betygen blir ju okej ;) Hahah, synd bara att det inte går att göra samma sak med sånna här skriftliga arbeten... heh.

Nej nu ska jag fortsätta.

Ciao,
Fia


Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback