it's just like a full moon

Hemma från träningen nu då. Det var riktigt jobbigt med mycket sparkar och slag och andra övningar. Det var mer styrka än teknik idag. Men även fast det är jobbigt så att man kan spy (okej, inte riktigt xD), så mår man så jävla bra efteråt.
Men nu vet jag inte vad som hänt. Strax efter det att jag kom hem högg det till i ryggen. Ni vet, nedre delen, typ svanken. Det gör jätteont, och jag vet inte varför. Helt udda. Om jag hittar min vetekudde ska pappa värma den. Snäll som han är :)
Nu har jag näääästan skrivit klart om hur islam "grundades" typ. Bara lite kvar. Yaay :D
Och jag lyssnar på Bloc Party nu. Inte Oasis, inte Franz Ferdinand. Waow xD Nejmen jag känner att jag inte har lyssnat in Bloc Party än, så jag har inte fått en uppfattning om jag tycker att de är bra eller inte än...
Jajuste!
Nu kom jag på. Jag ska boka biljetter till Kaiser Chiefs till deras konsert på Arenan på lördag. Har glömt det, men igår fanns det platser kvar, så jag är inte så oroad :P Det är jag och Lina som ska gå. Efter ett sms där hon skrev  "egentligen är Kaiser Chiefs väldigt bra XD" har vårat mål varit att gå på konserten. Detta sms fick jag i lördags, tror jag :P

image192  image194
Bloc Party och Kaiser Chiefs :)

Men nu ska jag skriva klart SOn, så att jag inte kommer efter. För det vill jag inte. Då kommer jag inte ha någon chans att få MVG, som såklart är målet. Betoning på målet.

Vad har alla för sig en kväll som denna? :)

Ciao,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback