it's a boat

image192
Hanse 370

Har varit på båtmässan i stan idag. Med pappa, bröderna och Marián.
Jag gillar egentligen inte att ggå på sånna här mässor och båtar är inte mitt största intresse, men en Fia som är trött, halvt sönder röst, har hårkaos och gårdagens mascara runt ögonen är lätt att få med på det mesta.
Vi brukade hyra segelbåt och segla på somrarna när jag var liten, och det var ju iochförsig rätt mysigt. Om man inte blev sjösjuk, vill säga.

Det fanns väldigt många väldigt fina båtar. Som var väldigt dyra. Några av de jag gillade mest var Hanse och Bavardia & Fabola. Jättefina, med flera "rum", litet kök, och "badrum" typ.
Cooligt, även fast jag aldrig varit storseglaren i familjen.

Ciao,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback