it went too far

Jag var i Jakobsberg igår. När jag sen skulle gå av tåget på vägen hem, så gick inte det. Nej, tåget hade åkt för långt. Hela vagnen som jag var i var förbi perrongen. Alla småskrattade och himlade med ögonen, liksom "vad händer nu då...?"
Då tutade tåget lite, och började backa. Hahahah, men det var lite kul.

Sitter och chattar med Lina nu. Diskuterar Dödsrelikerna. Konstiga översättningar. Typ Pius Thicknesse har bytt efternamn till Korpulens. Jag gillar inte när karaktärernas namn byts ut. Inte heller när det blir riktiga fel, som sju iställer för elva och så (första dagen på Hogwarts för Albus och Elphias).
Men iallafall.

Nu ska jag nog logga ut och så, för jag måste packa gympakläder och så.
Och jag kommer nog inte få mycket mer än G på fysik-provet. Jag har övat såhääääär mycket. *visa med tummen och pekfingret*

Ciao,
Fia

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback