i'm cleaning out my closet

Jag har tagit tag i mitt rum. Städat, alltså. Det såg, ärligt talat, för jävligt ut. Jag hatade det, och mina föräldrar med (för ja, det har varit likadant i flera veckor) Hemskt. Så även fast jag egentlgen inte gillar att städa så gjorde jag det. Jag vill inte ha mer tjat. Jag hatar tjat. Jag vill liksom bestämma själv när/var/hur jag ska göra saker. Jag blir så mycket mer motiverad och det sker på mina villkor, liksom.
Hahaha, och nu skriver jag ett inlägg om städning, herregud, alltså.

Iallafall så lägger jag in en bild på hur det ser ut. Sen ska jag ta nånting att äta. Sen sätter jag mig nog här igen. Om jag inte tänker tjuva mammas laptop... Aya, vi får se hur det blir. Om en och en halv timme, ungefär, kommer Karin, och vi sticker till träningen. Kan nog inte gå nästa vecka, för då är det Öppet hus på en av skolorna jag är lite intresserad av, haha.

Nu höll jag näsan på att glömma bilden. Minne som en guldfisk, ja.

image195och ja, min hylla är väldigt sne. Jag hatar den.

Ciao,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Gissa ;)

hur i helvete fick ni den sne och de syns inte på kortet ;)
haha och jag har inte lägt märke till de när jag vart hos dig heller ;)

2007-11-19 @ 18:02:19
Jag går under namnet: Fia

haha, man kanske inte ser det på bilden, men den är sne. jag måste byta ut den. sakerna ovanpå hotar att ramla ner på mitt skrivbord. det har hänt en gång tidigare. jag blev arg. typ. :p


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback