if i had more time

Jag är hemma igen. Yaay! Eller något. Iallafall.
Öland var okej. Alltså, det var bilåkande, var där en och en halv dag, bilåkande. Runt sex-sju timmar tar det med bil. Men det gick bra iallafall. Klarade av resan bra tack vara mobilen med musiken. Oasis, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, Arctic, Regina... och bättre var det på hemvägen då jag fick låna broderns handsfree, som inte är sönder! Det är bara ena hörluren (eller säger man så? Det lät udda... ^^) som funkar på min.

Har flyttat in datorn på mitt rum, om jag inte skrev det förut (se vilket minne jag har), så jag kna numera logga in lite lättare lite oftare. Är inte helt nöjd med hur det ser ut här inne. Möbleringen, alltså, att jag inte kan hålla det rent är en helt annan sak.
Jag är trött. Jag vill ha lov. Och jag vill inte lämna mina raggsockor hemma. De är så sköna, jag tror att jag har gått runt med dem sen i onsdags eller något... Bästa :)

Såå... skola igen, hur låter det, egentligen?
Jag vill inte. Iallafall inte idag. Jag vill vara hemma några dagar till och sova och ha lov. Tyvärr funkar inte det. Om jag inte skulle skolka eller något, men det är inte min grej, hahah.
Jag tror inte att jag har musik idag. Jag hoppas på det iallafall. Jag vill hinna vara hemma ett tag innan jag ska iväg på träningen. Bara för att, liksom.

Ciao,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback