i want to retire

Jag är på smått dåligt (läs: jättedåligt) humör.
Tåget från träningen var försenat, så jag kom hem senare än vanligt. Ingen var hemma, fast pappa sa att han skulle vara hemma vid kvart över sju. Jag var hungrig som fan, men jag var tvungen att duscha innan. Och innan jag kunde duscha var jag tvungen att vänta på att Fredrik skulle komma och låna bilen. Pappa kom också hem innan jag kom in i duschen, men vi hade inte något gott hemma. När jag kom ut ur duschen var det ingen annan hemma igen. Tack för informationen, liksom.
Under tiden som jag väntade på att pappa skulle komma hem igen bestämde jag mig för att sätta igång en tvättmaskin (mina kläderbörjade ta slut...). Men inte då, nej, för då är kulörtvättmedlet slut.
Pappa hade varit ovh handlat, men inget tvättmedel hade han fått med sig.
Fick någon micromat att äta. Kyckling. Inte särskilt gott. Inte särskilt mättande. Åt för en timme sen och snart börjar magen låta igen. Fick veta att vi hade glass hemma, men det var bara äcklig sådan.

Jag blir på dåligt humör när jag är hungrig, ja. Sämst humör.
Det är en genetisk egenskap som jag fått.

Någon Kaiser-tröja har inte heller beställts. Är på för dåligt humör för att ropa ner pappa. Det får bli imorron, eller något.

/Fia

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback