fuck forever

Jag vill att mamma ska komma hem. Nu. Genast. Jag vill att hon ska komma in genom dörren nu. Komma in, fråga hur det är. Kramas. Prata på i timmar. Jag saknar henne.
Det är just idag, dagen innan hon kommer hem, som jag verkligen insett att jag saknat henne enormt.
Jag gråter. Bara för att.

Jag är irriterad på pappa. Han vill att jag ska ta ett större ansvar för städningen av den här lägenheten. Typ. Jag städade mitt rum för inte alls länge sen (och det är fortfarande inte helt nerstökat). Idag städade jag badkaret och handfatet här nere. Även fast jag inte var tvungen. Men det såg förjävligt ut. Ärligt. Äckligt.

Jag ska gå och lägga mig tidigt idag. Typ snart. Ligga och läsa Dödsrelikerna. Eller Deathly Hallows. Jag är ju smidig och läser båda samtidigt. Men jag är inte på samma ställe, iofs. Typ kapitel 3 och kapitel 33 ;) Hahah.

Godnatt!

(just nu är det låten Fuck forever som får gå på repeat. Pete Doherty skiver faktiskt rätt bra musik.)

Kommentarer
Jag går under namnet: Egoina

när kommer hon hem då?

Jag går under namnet: Fia

hon kom hem idag :D

2007-11-23 @ 23:06:44
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback