cheating on you, lalalaa..

Jag pluggar. För ovanligheternas skull. Nu är det engelskan som tar upp min tid. Har inte pluggat nåt till matteprovet. Inte till den muntliga franskan heller. SOn får vila någon dag.

Var på öppet hus på SAMgymnasiet igår. Verkar bra. Var på Kungstensgymnasiet idag. Verkar okej. Hahah.
Jag känner mig inaktiv här. Ni får förlåta mig. Jag får förlåta mig. Skolan dööööödar mig, nananaaa... ^^

Brodern loggade in på msn.
Fréderique (For All My Niggaz & Bitches)
Eeeeh, ja. Vackert namn ^^

Nu ska jag skriva lite mer om South Africa och så, kanske gå upp och äta lite choklad. Ni vet den där underbart goda jag nämnde för ett tag sen..? Inte? Skitsamma ;)

Ciao,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Fannie

Hej!

Ser att du varit och kollat på kungstensgymnasiet. Sj är jag intresserad av att söka dit men bor i Umeå så har ingen möjlighet av att åka på nästa öppethus..

Hur tycker du att skolan verkade och vet du vad intaget ligger på?

Mvh/Fannie

Jag går under namnet: Denise

Hej!

Intaget var väl 210? Verkar jättebra där! Mitt första val.

Hälsn/Denise

2008-04-23 @ 16:08:27

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback