23.53

Internet mobbar mig. Både nu och igårkväll, då jag skrev detta inlägget, haha. Får se om det går att publicera nu då ;)

Pappa och jag var på bio ikväll. Solstorm blev det. Pappa fick välja. Jag hade hellre sett typ The Kingdom eller nån, men skitsamma. Vad ska man säga om filmen då? Jaa... Kristen konstig sak. Kanske fattar man mer om man har läst boken, men filmen var inte bra. Ganska dålig, faktiskt. Pappa häll med.

En sak som slog mig när vi satt där. Mikael Persbrandt är jävligt lik Bosse. Jag visste att de var lika, men hjälp. Samma ansiktsdrag, liksom. Ojoj. Hahahah.


Jag är trött.

Jag lyssnar på Arctic Monkeys cover på Girls Aloud's Love Machine. Jag vet inte hur originalet är, men jag är helt kär i denna versionen. Och jag älskar när Alex börjar skratta mitt i sången. Jag skrattar jämt när den delen kommer. Det tyckte Karin var jättekul när jag var där tidigare ikväll.


Let's go

Eskimo

Out into the blue

Come take my hand

Understand

That you can

You're my man

And I need you tonight

Come make my dream

Honey, hard as it seems

Loving me is as easy as pie

I'm just a love machine....


Jag är trött.

Imorron är det gymnasiemässan som gäller. Karin ska åka med mig och pappa. Vet inte riktigt när, men det håller på mellan tio och fyra, så man behöver inte gå upp så onödigt tidigt, hahaha.

Nu ska jag kanske kolla på lite av Lock, stock and two smoking barrels, men vi får se. Det beror mest på om jag har den på datorn ;D

(update: det blev The Boondock Saints istället. Den med irländarna ;D)


Ciao,

Fia.


Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback