sistaminutenplugg

jag vet inte vad jag ska skriva, jag har jättetråkigt! o_O
jag menar, jag sitter och pluggarpluggarpluggar franska. vi har prov imorron och jag har pluggat såhäääääär mycket *visar mellan tummen och pekfingret*
inte alls, alltså.
jag borde iallafall ha öppnat boken någonting och pluggat lite smått under de senaste veckorna (då jag vetat att vi ska ha prov) men inte då, jag ska vänta tills dagen innan.
jag hatar dethär!
det kommer att gå dåligt på allt.
hörövningen kommer jag få IG på (förra provet blev det G-), läsövningen kommer kanske gå lite bra, glosorna har jag övat på nu ett tag, så dom borde funka, och kanskekanske kommer jag att klara uppsatsdelen. jag hoppas att det är om La ville ou la campagne?, för det är det jag nu övar på, hahah.
det där om att stämma träff, och blablabla kommer inte heller att gå bra...
men jag vet iallafall vad jag borde öva på, verkar det som... hm.

men iallafall.
jag lovade att jag skulle fixa mitt rum innan klockan 16.00 idag (för att mäklaren ska komma hit ikväll och kolla...), well, inte gjort.
jag får väl säg att jag prioriterar skolarbetet. och det är ju faktiskt sant.
(sen att jag sitter framför datorn samtidigt, det är en heeelt annan sak ^^)

nu ska jag fortsätta men mitt - åh - så roliga franskaplugg. (lägg märke till min fina ironi)

pussochkram,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Lina

haha jaa.. du får min tillåtelse att skylla dig själv,,å det tycker jag att du ska göraXD aja, hoppas att det går bra iallafall :D
puss på dig å plugga på

2007-03-06 @ 19:00:57

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback