Min älskade

JAG HAR TRÄFFAT AGNES! :D

jag är jättejättejätteglad att hon kom hit! :D
haha, hon kom med tåget igår, och jag mötte henne, och sen sov hon över här, och sen följde hon med mig (och Carro och Karin) till skolan :D
det var superbt! :D
hon var med på franskan, och kunde inte ett ord :P hahah, men vi lekte typ hela lektionen, det var rätt kul :P Agnes förlorade :P haha, men det var kul ^^

och nu har hon åkt till sin pappa, i Sumpan... och jag saknar henne redan :( jag vet inte när jag kommer träffa henne nästa gång... det kanske inte blir förrens i sommar? ;o nej, så lång tid får det inte gå! det skulle vara hemskt.

och franskaprovet gick rätt bra, tror jag, om någon själ undrar :P
och vi fick tillbaka engelskaprovet idag, och jag fick MVG :D hahah. 97,5p, av 100. jag är rätt nöjd :)

pussochkram, alla sötisar :D
Fia.


Kommentarer
Jag går under namnet: Lina

Men fia dåå! skryt lagom XD jaaa det va kul när Agnes var här, även om jag inte känner henne :p

jag fick faxtiskt 84/100 "stolt"

2007-03-09 @ 14:53:25
Jag går under namnet: Fia

jag skryter aldrig! xD


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback