ignore me, please.

jag mår inte bra, jag vet inte vad det är, men jag känner mig inte bra.
jag är helt seg, trött, hängig, har varit det nästan hela dagen, även om jag varit flumm med.
jag vet inte vad det är, kanske denna tidsomställning (det är ju trots allt sommartid nu), men det tror jag inte. jag brukar inte reagera såhär när tiden ändras (förutom om det är en stor jetlag)

det är mycket mycket i skolan nu.
eller det kanske det inte är om man jämför med andra, men jag orkar inte bry mig, tyvärr.
det jag är mest stressad över är SOn. vi har gjort olika "företag" och vi ska redovisa dem, man ska vara redo på torsdag, för Jeanette kommer bara att peka på en grupp så ska dom kunna redovisa.

Problem ett: jag har inte pluggat någonting (jag veeet, mitt fel, jag får skylla mig själv, men som jag sa, jag har varit helt hängig och så, jag har helt enkelt inte pallat)
Problem två: Karin (som är i min grupp) ska åka till Gotland imorron kväll, och kommer vara ledig torsdag-fredag. jippie. men vi ska kunna redovisa allt ändå. alla ska kunna allt om allt. men jag vill inte redovisa utan Karin :/

jag är ett litet kontrollfreak som dessutom har prestationsångest.
jag hatar det. jag hatar mig.

sen på torsdag ska jag också snacka franska med Jonas och Veronica om vad vi tycker om Landet vs. Staden, typ, vilket vi föredrar, varför och sånt. och såklart ska vi spela in det, men det gör väl inte så mycket, jag har inte pluggat, men jag kan lite, och jag kan småplugga lite innan, haha.
det är väl inte ett så stort problem, men iallafall.

på fredag är det musikprov, om tonårsmusikens historia, typ, 50-, 60-, 70- och 80-talsmusik, ungefär. ganska kul, men nej, jag har inte pluggat.
det går säkert bra, eftersom att jag kände igen många av artisterna/låtarna, sen är det bara att läsa igenom häftena.

slutsats; jag är trött, jag är dålig på att plugga, jag får ångest för det, jag blir stressad och orkar inte plugga (eller göra något annat för den delen..)
det är alltså mitt fel, men jag vet inte vad jag ska göra, jag har en känsla av att jag kommer att bryta ihop snart.

(sen att jag ska börja flytta i helgen gör inte att jag får mindre att göra, jag har inte packat ner nånting från mitt rum, haha.)

grattis om ni orkart läsa allt mitt klagande, och om ni ändå har läst såhät långt, kan ni väl skriva en uppmuntrande kommentar eller något?

hejdå.

Kommentarer
Jag går under namnet: Carro

Mitt lilla kontrollfreak :D
Hihi nej de e du inte alla fall inte vad jag märker haha (a)

2007-04-08 @ 14:09:27

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback