home, sweet home

det känns som att jag inte har skrivit något här på liksom, jättelänge, men det var bara fyra-fem dagar sen.
jag känner mig dålig.
meniallafall.
jag är hemma nu, iyey :D
igår blev det skidåkning mellan halv elva och halv två (det var bara mamma och jag, pappa ville åka scooter), det var kul, efter det packade vi in sakerna i bilen (hahah, det var kul, det var nästan bara combi-bilar där, liksom, helt fullpackade plus takboxar och allt, så kommer vi där i en S80 utan takbox, okej, ganska fullpackat, men det syntes inte xD) vi var iväg innan två, och då blev jag glad, för jag ville hem fort som fan :P haha, utan dator och utan kompisar och utan... allt, i flera dagar, jag fattar inte hur jag klarade mig, hahaha.
jag skickade iallafall miljoner sms under resan (det känns skumt att kalla det resa, hm), eller ja, pappa blev chockad när hade skickat 65 sms förra månaden (vad är det 2-3 sms om dagen?) jag har en känsla av att det är fler denhär månaden :P haha.
de närmare 7 timmarna det tog att åka hem (och dit, iofs..) tillbringade jag med att sova och knarka musik. eller jag sov bara några timmar, men musiken var igång... well, hela vägen. jag klarar mig inte utan musik. och så lyssnade jag litelite på p3. det kan vara bra ibland ^^

skola idag, var rätt kul...
franskan... har prov på onsdag, måste pluggaplugga imorron. är helt enkelt för lat idag.

nu ska jag logga ut, och snart börjar 24 :)

pussochkram,
Fia


Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback