hemma och glad

jag är hemma från skolan idag. mamma sjukanmälde mig, med kommentaren: man måste inte ha feber för att vara sjuk.
det lät bra tycker jag, för jag hade sån jekla ångest igår och bara grät och grät och grät och kunde inte få in någonting i mitt lilla huvud. lycka till med en (eller två, det beror väl på hur man ser det..) redovisningar idag.
jag tror att jag kan komma imorron, men jag vill inte redovisa själv :/ aya, får se hur jag känner mig imorron.

idag måste jag plugga lite SO (redovisningen) och Musik, som jag inte ens har kollat på, och har prov på imorron.
jag kommer få panik om jag inte får in något idag heller, men jag har suttit och pluggat SO i typ en timme, och nu har jag paus, sen blir det väl musik.plugg, och så vidare :)

hörde från Carro (när hon ringde vid 10) att Alusine var skitsur på mig för att jag inte var i skolan. men URSÄKTA MIG, om jag mår piss och är sjuk (utan att ha feber).

iallafall, idag ska jag vila, plugga och plugga, typ. och kanske sitta lite här, det beror lite på, haha.

men jag är glad :D
jag läste nämligen i Hannas
blogg att de brittiska och amerikanska omslagen till Harry Potter and the Deathly Hallows har släppts :D liksom, yay.
ja, jag är ett inbitet Harry Potter-fan, och jag måste förhandsboka Deathly Hallows...
det är också det nedräkningen där uppe är till, eller bland annat, först Order of the Phoenix-filmen, och sen Deathy Hallows :D

   
1: US Children's Edition, 2: UK Children's Edition, 3: UK Adult Edition.

nej nu ska jag ner och kolla lite på musiken :)
pusshej,
Fia

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback