you might find me anyway

okej, men nej, jag tror att jag har bestämt mig för att låta framtiden tillhöra det förflutna.
jag håller fortfarande med Carro om att det finns endel vädigt roliga inlägg, men jag vill ha kvar prinsessan, och orkar inte dubbelblogga, som var ett alternativ ^^
nu ska jag väl snart ta och kopiera alla inlägg från den bloggen och spara på datorn, så att jag har kvar dem ;D

vad händer annars, då?
mamma och pappa åkte nånstans för att kolla på nåt. titta, så intresserad jag verkar :P
jag har installerat min webcam på denna datorn, men det funkar ndå inte, så vafan. orkar inte bry mig om det heller.
lyssnar på musik, at the moment listan är det... och den innehåller typ Arctic, Regina, lite The Strokes och några små andra låtar :P

jag känner mig väldigt osocial. jag är säkert jättetråkig att chatta med. att prata med överhuvudtaget.
jag är trött och har smått tråkigt.
ska väl ägna några timmar åt att läsa en massa fictions. vill läsa alla delar som kommit ut av
Jag är den du aldrig ser. igen, den är klychig, men den är bra som få. en av de få M/M-slashen jag läst. och den är bra x'P

ska läsa vidare nu. jag är inte alls typ beroende ^^

pusspuss,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback