you are the unforecasted storm

jag skulle egentligen inte köpa något. möjligtvis en glass eller en fika eller något. inget annat.
Felicia köpte en bikini och sen en skjorta/blus. jättefint.
sen såg jag den dära klänningen, liksom. och den var fin (ballongstil, typ mörkrosa, och fin :P) och jag hade pengar. och jag var bara tvungen att prova. sen var jag bara tvungen att köpa.
typ.
haha.
mammas reaktion när jag kom hem var typ... "nej..! *suck* ja, okej.."
hahha, men ändååå.

så, två dagar kvar, sen är åttan avklarad.
imorron, börjar vi halv tio (vi förhandlade med Malin om att vi skulle börja lite senre... en halvtimme är
 alltid något :P), ska städa skåpen och typ 47an... sen lunch och sen hem. sen fixa lite, byta om kanske, och sen iväg till Strängnäs, där Jennifer, en av mina kusiner, tar studenten :')
tycker synd om henne och henes systrar... de har liksom varit med om så mycket, och ja...
men iallafall, det ska bli roligt :)

nu är jag hungig och hoppas att det blir mat snart :P

pusspuss,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback