"we're running out of time!"

fråga inte om rubriken, hahaha, det bara kom upp i huvudet, och eftersom att jag inte hade någon annan rubrik på g så fick det bli den :P

jag tänkte skriva ett inlägg igårkväll, när jag kom hem från staden (runt nio-tiden), men pappa skulle ha datan och typ betala räkningar, så jag fick bara gå in på popomundo lite snabbt (haha, mamma fattade att jag inte ville att min karaktär skulle shoppa upp hela lönen innan jag kom hem från skolan ^^)
och nu hinner jag inte skriva mycket mer än såhär, jag sitter i pyjamas och är inte klar alls. ska träffa tjejerna om tio minuter. men det gör inget om man kommer fem-tio minuter sent... alla gör det, typ, varje gång, haha :P

skriver mer i eftermiddag, lägger också in bilder på det jag köpte (ärlikamed fick av mamma) igår :)

pusspuss,
Fia

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback