we are the champions

hemma från go-karten nudå. haha, har iofs suttit framför tvn ett tag, ätit glass och så, men iallafall.
det var verkligen jätteroligt att köra. vi fick köra två gånger, typ åtta minuter per gång. vi delade in oss i tre grupper. en för de som bara ville köra lite långsamt, en som var mellan (där var jag ^^), och en för de som ville tävla.
första gången vi körde vann Sebbe i våran grupp, eller ja, han var typ lite överlägsen x'D haha, men jag körde förbi Jannis två gånger x'D
andra gången snurrade jag värsta mycket, för jag körde för snabbt i en kurva, varje varv snurrade jag där typ x'D haha, och sen på sista varvet snurrade jag i en annan, jag jag hamnade lite smått på gräset x'D hahah, var tvungen att putta ut karten på banan igen x'D hahahah.

sen var det såklart prisutdelning.
Måns kom trea (Måns-brons ^^), Davis tvåa och Elias vann :')
sen fick jag också en medalj, som bästa av tjejerna, hahah. det var rätt kul, för han trodde att jag hette Caroline x'D hahah.
och Elias tyckte att det var orättvist, för han fick inte ha ettan för sig själv :P hahah.

iallafall, hemma nu, men ska iväg till tåget snart, ska med Felicia till Jakobsberg. hon ville köpa en bikini, och har ett extra busskort som jag får låna :'D

pusspuss,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback