they made it far too easy to believe

dagen underbar. eller ja, det var väldigt varmt. (för övrigt känns det som om jag skriver det i varje inlägg numera x'D)
haha, messade lite med Lina innan jag gick upp, vi skulle typ till Kista idag :) tänkte att man borde vara ute och typ bara en dag som denna, men det visade sig att vi var heeeeelt rätt ute x'D hahah. iallafall, det är braig ventilation i Kista, så att det var svalt och skönt.
åt tonfiskssallad till lunch (Lina åt kycklingsallad), och köpte tre saker. gjorde av med nästan 400kronor. nu är jag nästan pank.
köpte iallafall en bikinitop, ett par puma-shorts och Favourite Worst Nightmare :'D Arctic Monkeys senaste, alltså :) lyssnar på den nuuu :D

tamtadam, orkar inte skriva så långt ikväll x'D hahah, därför blir allt lite kortfattat :P

åkte varmvarmvarm buss till Jakobsbergs station. såg fyra olika student-flak. vi vinkade. bestämde oss för att gå från stationen hem till Lina. varmt, fikade lite smått när vi kom fram.
hon skjutsade mig på cykeln till Kallhälls station, där min cykel var. jag slog i mitt knä i nån järn-sak som var mitt i vägen, så det gjorde ont, gör lite ont nu med :P hahah, men det gör inget ^^
ringde Karin, frågade om hon ville med och bada på Bonäs. det ville hon. hon fick skjuts av mig på cykeln, sen hem till mig, fixade lite, blablabla, sen iväg till Bonäs och badade :'D jätteskönt. men lite läskigt, för plötsligt ropade nån kille ~20 på oss om att det var en orm i vattnet.
äckligt, läskigt. upp på bryggan. sen bad igen.
kul var det. som fan :D

solade, snackade, kittlades. (jag blev kittlad mest :P men så går det väl när man är kittlig typ... överallt :P)
sen stack vi hem till mig igen, bestämde oss sen för att hyra en film.
till Centrum och hyrde Bortspolad. haha, såg den hos ena brodern förut, haha, kulig :')
Karin hem och åt, kom sen, Lina hem, vi såg klart filmen, och spelade lite skumma spel som fanns på dvdn. dom var jättelätta.
och sniglarna sjöng vackrast :P hahaha

iallafaaaaall, så ska jag hem till Karin nu :) sova över, you know ;) hahah, vi har ingen extrasäng, typ, så hon kunde inte sova här :/ hahah, men det funkar :P ahahah.

pussar,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Lina

iyey, vi hade kul ju!

2007-06-10 @ 00:11:48
Jag går under namnet: Fia

självklart :'D


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback