there's a shaddow, you can't see my eyes

dagens småchock är väl att Krille brytit handleden eller armen eller nåt ;o på samma ställe som förut, typ.
han slog typ bort en fotboll igår på gympan och fick ont. hörde från Carro igår på msn att han åkte iväg till sjukan, och idag kom han med gips.
lite läskigt, trodde inte att det var så allvarligt, typ, stackars.

Micke, Fredrik och Marián kom på kort besök nyss, vad de ville vet jag inte, bara hälsade på lite :)
satt på balkongen, åt, pratade och hade det lite trevligt :)
för övrigt älskar jag våran balkong :'D haha, värsta bästa solen på från mittpådagen, typ, tills den går ner :D

pusspuss,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: RoX

Älskar med din balkong :)¨
Typ bästa stället och sola!!!

2007-06-06 @ 14:14:34
Jag går under namnet: Fia

men ellerhur, underbart! :D


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback